– Huset åbner kl. 16.30. Arbejdsgrupperne kan aftale individuelt at mødes før.
– Torsdag 8/6 skal man i enhederne sætte tid af til forberedelser til sommerfesten. Vi får også besøg af tilsynsteam fra socialforvaltningen den dag, så man skal som medarbejder forberede sig på, at man enten bruger tid på sommerfest eller tilsyn den dag.
– Arbejdsgrupperne er opdelt efter enheder. Enhederne har ansvar for at få så mange med som muligt til sommerfest og arbejdsgruppe.
TILMELDING:
– Kontoret laver plakat, reklame på facebook, tilmeldingsoversigt til køkkenet.
– Tilmelding i køkkenet. Tilmelding sker først ved betaling.
– MobilePay til DSI: 61410
– Billet: 50 kr.
– Dansebillet fra kl. 20 koster 30 kr.
– Medarbejdere deltager gratis men skal også tilmelde sig i køkkenet.
– Max 65 deltagere (inkl. medarbejdere). Tilmelding efter først til mølle. Derfor ingen deadline for tilmelding.
– Gamle medlemmer er også velkomne (også fra andre kommuner end København)
– Aftenskolekursister, personer fra Grafix, Fond, Fødevarebank kan tilmelde sig fra onsdag den 7/6.
MAD OG DRIKKEVARER:
– Velkomstdrink er inkl. i billetten
– Mulighed for køb af sodavand, øl og vin (glas/flaske)
– Medbring eget kød til grill
– Huset står for salat, brød, marinade til kød
– Huset står for dessert og kaffe/te
– Chips i baren
ARBEJDSGRUPPER:
1) Kontor + administration: BAR + GRILL. Inkl. velkomstdrink, chips, vand på borde, stille bar op, købe ind til barsalg, gøre griller klar, grille for folk på én grill til kød og én grill til fisk og grøntsager.
MEDLEMMER kan melde sig til barvagt
Budget: 250 kr.
2) Fontana: PYNT inkl. opstilling af scene til band torsdag, gøre terrasser klar.
Budget 400 kr.
3) Køkken: MAD inkl. salater, brød, marinade mm.
Budget: 3.500 kr.
4) Café: DESSERT inkl. kaffe og te
Budget 1.500 kr.
5) Bogstøtten: OPVASK + AFRYDNING UNDERVEJS
PLUS hjælp fra Bogstøtten i køkkenet onsdag den 7/6
6) Jakob: MUSIK, STRØM