Yeeeehaaaaaw Cowboy!! Så skal der festes. Det er med cowboytema, så hold dig ikke tilbage for at imponere hele saloonen med dit bedste cowboyderfit.
Som til tidligere sommerfester skal man selv have noget med til grillen, og så står huset for nogle vilde salater og noget lækkert brød. Måske også en dåse bønner over åben ild.
Man tilmelder sig og betaler i receptionen.
Program
- 16.30 – Huset åbner
- 17.00 – Velkomst og drinks
- 17.15 – Bands i kælderen
- 18-19.30 – Mad (der grilles i tre hold)
- 19-21 – Løbende opvask
- 20.30 – Dessert i caféen
- 21.00 – Musik og dans i kantinen
- 22.30 – Oprydning
- 23.00 – Huset lukker




